Bezproblémová migrace za 14 dní
a zajištění lepších výsledků
s menším objemem rozesílky

Představení klienta

Společnost HyperMedia, a.s. byla založena v roce 2003 a dnes patří k nejvýraznějším hráčům v této oblasti na českém trhu a z hlediska návštěvnosti patří do TOP desítky. HyperMedia a.s. je provozovatelem jednoho z nejúspěšnějších slevových portálů na tuzemském trhu - HyperSlevy.cz. Portál se specializuje především na nabídku zážitkových a poznávacích akcí, jakými jsou dovolené, wellness pobyty, kulturní, sportovní a adrenalinové aktivity, vzdělávací kurzy apod.

Současný stav a cíle

Spolupráce je dlouhodobá a musí být rozdělena na několik kroků. První krok a cíl byla co nejrychlejší migrace ze stávajícího již nevyhovujícího řešení kde se zásadně snižovaly výsledky. Dále stabilizace a zrychlení rozesílky, optimalizace adresáře a prvotní reaktivace spících kontaktů.

Postup prvního kroku

Den 0

Analýza

V první řadě je nutné klienta poznat. Jeho současné řešení, byznys, cíle, potřeby atd. Každý klient je specifický, a proto k němu přistupujeme individuálně tak, abychom navrhli ideální řešení.

Návrh řešení

Vytvořili jsme potřebné kroky pro úspěšnou a co nejrychlejší migraci s důrazem na co nejměnší zásah klienta. To se povedlo díky 90% přizpůsobení Mailera. Dále byl vypracován nový přístup a flow k mailingu jako takovému.

Programování

Upravili jsme API Mailera tak, aby klient nemusel prakticky nic měnit a zachovala se současná funknčnost a flow, i když řešení nebylo vhodně navržené a bude v budnoucnu nutné přizpůsobení u klienta na robustnější napojení.

Grafika, kódování

Klientovi jsme vytvořili zcela nový design mailingu, včetně špičkové plně responsivní šablony, která je vyladěna pro většinu běžných mail klientů a zařízení.

Den 9

Číštění a optimalizace adresáře

Jako u každého nového klienta přoběhla pokročilá optimalizace funkčních kontaktů, kdy bylo odstraněno cca 15 % kontaktů. Další optimalizací byla doplněna chybějící jména a příjmení a došlo k základní segmentaci a štítkování.

Individuální nastavení Mailero

Klient je zvyklý na měsíční individuální reporty. Ty byly nastaveny, včetně přizpůsobení dashboardů. Samozřejmostí je měření nákupů, které se dále používá pro analytiku a cílení kampaní. Také jsme upravili statistiky a dashboard dle potřeb.

Testování a spuštění

Dynamické plnění nabídek a celkové napojení na adresáře, kategorie a další data bylo testováno a úspěšně odladěno velmi rychle. Následovalo ukončení předchozí služby a plynulé přepnutí do warm up provozu.

Den 14

Výsledky prvního kroku

Dynamické plnění

Klient využívá personalizované mailing řešení s dynamickým plnění obsahu e-mailů.

Max. 14 dní

Celková základní migrace trvala 14 dní a obešla se bez zásadního technického problému.

Menší zátěž

Rozesílka je o 55 % nižší než s předchozí službou.

Větší zájem a obrat

Okamžité zvýšení aktivních
uživatelů o 23 % a zvýšení obratu o 27 %.

Doručitelnost

Aktuální doručitelnost e‑mailů je 98,3 % a pracujeme na dalším zvýšení.

Rychlost

Kapacita a rychlost rozesílky je nyní 400 000 e‑mailů za 70 minut.

Další kroky a cíle

  • Dokončení warm up plánu.
  • Zvýšení rychlosti rozesílky na 45 minut.
  • Aktivní chytrý sběr kontaktů.
  • Pokročilá segmentace a štítkování.
  • Nové transakční e-maily.
  • Zavedení opuštěného košíku a přání k narozeninám.
  • Browse remarketing.
  • Pokročilá automatizace procesů.

Vyjádření klienta...

„Díky skvělému spojení našich potřeb a práce profesionálního týmu jsme zaznamenali již po prvním měsíci spolupráce větší aktivitu uživatelů a lepší výsledky.“

Ing. Veronika Rejžková / Marketingový manažer HyperMedia, a.s.